پیغام پدیده جام‌جهانی به ساپینتو؛ من همان هستم که می‌خواهی!

پیغام پدیده جام‌جهانی به ساپینتو؛ من همان هستم که می‌خواهی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مغضوب ساپینتو در دو دیدار اخیر استقلال نمایش خوبی داشته و نشان داده می‌تواند برای آبی‌ها گره‌گشا باشد.

به گزارش فوتبالی، ابوالفضل جلالی جوان‌ترین مسافر تیم ملی ایران در جام‌جهانی قطر بود که در دقایق پایانی بازی آمریکا، فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و علیرغم بی‌تجربگی، فراتر از انتظار ظاهر شد. اوضاع در استقلال اما برای جلالی به شکل دیگری پیش رفت.

مصدومیتی که پس از جام‌جهانی به سراغش آمد، او را مدتی از میادین دور کرد و با پایان آن هم، ساپینتو نشان داد اعتقاد چندانی به استفاده از این مدافع ۲۴ ساله ندارد. مربی پرتغالی در پست دفاع چپ بیشتر به جعفر سلمانی اعتماد کرد و او را در اغلب بازی‌ها به میدان فرستاد. 

با نیمکت‌نشینی جلالی که پدیده ایران در جام‌جهانی بود، حتی شنیده شد که پرسپولیس به دنبال او است تا برای فصل بعد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

عملکرد خوب جلالی در دو دیدار اخیر اما شاید نظر ساپینتو را تغییر دهد. سرمربی پرتغالی در بازی تراکتور که جنبه تشریفاتی برای استقلال داشت، جلالی را در ترکیب قرار داد و او هم به نحواحسن از این فرصت استفاده کرد و موفق به گلزنی نشد.

با این حال ساپینتو برای فیکس بازی دادن به او متقاعد نشد و در برای دیدار نیمه‌نهایی جام‌حذفی با نساجی، بازهم به سراغ جعفر سلمانی رفت. جلالی نیمه دوم این مسابقه به جای مهدی‌پور وارد زمین شد و در همان دقایق کوتاه، یکی از حرکات زیبای بازی را رقم زد. او باتکنیک فردی به زیبایی از مدافع نساجی گذشت و توپ را برای سجاد شهباززاده کاشت که اگر کمی او دقت بیشتری داشت، یکی از بهترین گل‌های فصل استقلال به ثبت می‌رسید.

درخشش و آمادگی این روزهای جلالی انتخاب ساپینتو برای فینال را سخت خواهد کرد. او باید در دفاع چپ میان جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی یک نفر را در ترکیب قرار دهد و دیگری را روی نیمکت بنشاند. هر چند جلالی را می‌شود مهره مغضوب ریکاردو ساپینتو دانست اما این بازیکن با درخشش به سرمربی پرتغالی ثابت کرده که به او برای فصل بعد نیاز دارد؛ چرا که دست‌کم جانشینی مطمئن برای جعفر سلمانی است.

2509