خوشحالی اسطوره بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا

خوشحالی اسطوره بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس کاپیتان و اسطوره بارسلونا معتقد است که خروج از این باشگاه آن هم با بالابردن لالیگا، بسیار خاص و به یادماندنی است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته سی و چهارم لالیگا تیم‌های اسپانیول و بارسلونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، کاتالان‌ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند تا در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان لالیگا شوند و بعد از چهارسال، دوباره این جام را بالای سر ببرند. چند روز قبل بوسکتس 35 ساله رسماً اعلام کرد که در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها خداحافظی خواهد کرد و در فصل آینده می خواهد در تیمی جدید بازی کند. البته به احتمال فراوان بوسکتس در فصل بعدی، در آمریکا یا تیم‌های عربی توپ خواهد زد. 

بوسکتس پس از مسجل شدن قهرمانی بلوگرانا در لالیگا گفت: "از اینکه قهرمان شدیم، بسیار خوشحالم. امتیازات زیادی کسب کردیم و اینکه بدین صورت توانستیم قهرمان لالیگا شویم، باعث مسرت و خوشحالی من است. از اینکه بدین شکل باشگاه را ترک می کنم، احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که بارسلونا آینده موفقی در انتظارش باشد."

بوسکتس در حال حاضر 719 بازی در بارسلونا داشته که تا پایان فصل می تواند به 724 بازی برسد و سومین بازیکن تاریخ بارسا با بیشترین بازی پس از ژاوی با 767 و مسی با 778 بازی به شمار می رود. بوسکتس در دوران حضورش در بارسا فقط پانزده بازی را به علت مصدومیت از دست داد و همواره بازیکنی قابل اتکا برای همه مربیانش بود.  او در دوران حضورش در بارسا با بازیکن سرشناسی نظیر یحیی توره رقابت کرد و مثلث هافبک شگفت انگیزی را در کنار ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا تشکیل داد. 

4416