چهارده بازیکن بایرن مونیخ که با ناگلسمن وداع نکردند

چهارده بازیکن بایرن مونیخ که با ناگلسمن وداع نکردند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از جنجالی ترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال دنیا مربوط به اخراج یولیان ناگلسمن از بایرن مونیخ بود.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ به شکلی غیرمنتظره ناگلسمن را اخراج کرد تا توخل را جایگزین او کند. بیلد حالا در گزارشی مدعی شده است که برخی بازیکنان بایرن مونیخ اصلا رابطه خوبی با ناگلسمن نداشته اند و مشکلی با رفتن او نداشته اند. در حقیقت چهارده بازیکن بایرن مونیخ هیچ پیامی برای وداع با ناگلسمن در شبکه های اجتماعی خود منتشر نکرده اند.

به طور مثال گورتسکا خیلی از رفتن ناگلسمن ناراحت شد و در پیامی نوشت:"او چیزی فراتر از یک خانواده برای من بود. در ابتدا شوکه شدم. از کمکی که به من کرد و اعتمادی که به من داشت، تشکر می کنم. شخصیت فوق العاده ای دارد و مربی بزرگی است."

کیمیش دیگر بازیکن باتجربه بایرن مونیخ نیز در گفتگو با ZDF بیان کرد:" تغییر مربی همیشه ناراحت کننده است چرا که مفهومش این است که بازیکنان اشتباه کرده اند." و دلیخت و استانیسیچ نیز در پیام هایی صمیمانه با مربی سابق لایپزیش وداع کرده اند.

دسته دیگر بازیکنان بایرن مونیخ مربوط به دسته ای هستند که هر چند که با ناگلسمن وداع کرده اند اما رفتارشان خشک و رسمی بوده است: لروی سانه، ژائو کانسلو، دایو اوپامکانو، جمال موسیالا، بنجامین پاوارد و توماس مولر در این دسته قرار می گیرند.

دسته دیگر نیز شامل بازیکنانی است که هیچ واکنشی به جدایی ناگلسمن نداشته اند و حتی می توان گفت که از رفتنش خوشحال شده اند.رهبر این دسته مانوئل نویر است که پس از اخراج دوست صمیمی خود تونی تاپالوویچ که مربی دروازه بان های بایرن مونیخ بود، با یولیان دچار اختلافات شدیدی شده بود. سادیو مانه، سرژ گنبری، رایان گراونبرخ، یان سوملر، اسون اولریش، لوکاس هرناندز، آلفونسو دیویس، دیلی بلیند، نصیر مزراوی، بونا سار، کینگزلی کومان، ماتیس تل و اریک ماکسیم چوپو موتینگ در همین دسته قرار می گیرند.

4125