عکس؛ بایرن مونیخ جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد

عکس؛ بایرن مونیخ جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و اشتوتگارت در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین نکته این بازی این بود که بایرن مونیخ پس از پایان این بازی، جام قهرمانی این فصل از رقابت های بوندسلیگا را بالای سر برد و بدین ترتیب جام قهرمانی فصل 2021/22 لیگ آلمان را به تالار افتخارات خود اضافه کرد.

بایرن مونیخ پیش از شروع این بازی هم قهرمانی اش قطعی شده بود، در واقع در هفته های گذشته این اتفاق افتاده بود و اکنون باواریایی ها برای پایان این بازی جشن قهرمانی و بالا بردن جام را تدارک دیده بودند و پس از سوت پایان بازی مقابل اشتوتگارت، جام به آن ها اهدا شد و بازیکنان بایرن مونیخ جشن گرفتند. گل های بازی را برای بایرن مونیخ، کنستانتینوس ماوروپانوس ( گل به خودی ) و توماس مولر به ثمر رساندند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی 34 ساله بایرن مونیخ، تبدیل به جوان ترین سرمربی تاریخ رقابت های بوندسلیگا شد که این جام را بالای سر می برد و بدین ترتیب این رکورد تاریخ را در لیگ آلمان برای خود ثبت کرد؛ رکوردی که بسیار بعید است کسی به این زودی ها بتواند آن را بشکند.

در هر صورت جام بوندسلیگای 2021/22 هم توسط بایرن مونیخ، بالای سر برده شد.

1470