واکنش ناگلزمان به خبر اخراج ناگهانی‌اش از بایرن مونیخ چه بود؟

واکنش ناگلزمان به خبر اخراج ناگهانی‌اش از بایرن مونیخ چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - وولکر اشتروت مدیر برنامه‌های یولیان ناگلزمان فاش کرد که چگونه موکلش به خبر اخراج از بایرن مونیخ واکنش نشان داده.

به گزارش فوتبالی، در ماه مارس بعد از شکست باواریایی‌ها مقابل بایر لورکوزن، یولیان ناگلزمان از سمتش اخراج شد. مدیران بایرن مونیخ سه دلیل برای اخراج ناگلزمان داشتند. دلیل اول روند منفی بایرن مونیخ در بوندسلیگا بوده است. بایرن مونیخ در این فصل مقتدرانه صدرنشین لیگ آلمان نیست و در حال جدال با دورتموند برای تصاحب صدر جدول است. دلیل دوم پیشرفت نکردن بازیکنان جوان تیم و خرید های جدید بایرن مونیخ بوده است. اما دلیل سوم که به نظر می رسد مهم ترین دلیل اخراج ناگهانی ناگلزمان باشد، به تعطیلات سرمربی آلمانی مربوط می شود.

ناگلزمان تصمیم گرفت که در آن فیفادی، تمرینات بایرن مونیخ را به طور کلی تعطیل کند و به همراه همسرش ورنا راهی زیلرتال اتریش و رشته کوه آلپ شود. در واقع مدیران بایرن مونیخ از این ناراضی بودند که چرا ناگلزمان با بازیکنانی که ملی پوش نبوده اند، در این فیفادی تمرین نکرده و به طور کلی تمرینات بایرن مونیخ را تعطیل کرده است.

حالا اشتروت درباره روزی که خبر اخراج ناگلزمان آمد گفت: "همراه با دو نفر از دوستانم در رستورانی مشغول خوردن شام بودیم که ناگهان یک ژورنالیست به من زنگ زد و گفت: 'آن‌ها خیلی سریع درباره یولیان تصمیم گیری کردند.' به او گفتم منظورت چیست و او به من گفت: 'اوه، تو چطور هنوز خبر نداری؟ یولیان اخراج شده و توخل سرمربی جدید است.' البته ناگلزمان نیز چیزی نمی دانست و وقتی به او خبر اخراجش را دادم، به من گفت: 'داری شوخی می کنی؟' یولیان فکر می کرد که حداقل تا بازی مقابل سیتی فرصت دارد."

4416