ناگلزمن گزینه اصلی بایرن مونیخ ؛ ده زربی و امری گزینه های آلترناتیو

ناگلزمن گزینه اصلی بایرن مونیخ ؛ ده زربی و امری گزینه های آلترناتیو

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت عدم حضور یولیان ناگلزمن روی نیمکت بایرن مونیخ این دو به سراغ دو‌ گزینه نهایی دیگر خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان در صورتی یولیان ناگلزمن سرمربی فعلی تیم ملی آلمان پیشنهاد بایرن مونیخ را برای جایگزینی توماس توخل رد کند، این باشگاه دو گزینه در لیست نهایی دارد:

۱) روبرتو دی زربی سرمربی ایتالیایی برایتون
۲)  اونای امری سرمربی اسپانیایی آستون ویلا

به این ترتیب به نظر می رسد مربیانی مانند زین الدین زیدان، رالف رانگنیک، آنتونیو کونته، اریک تن هاگ و ژوزه مورینیو در حال حاضر گزینه بایرن مونیخ نیستند. در شرایط فعلی به نظر می رسد بایرن مونیخ تصمیم خود را گرفته و باشگاه یولیان ناگلزمن را به عنوان مربی جدید می خواهد. مکس ابرل و کریستف فروند در حال مذاکره با نمایندگان یولیان ناگلزمن هستند و مذاکرات در مرحله پیشرفته است. بایرن قراردادی ۳ تا ۴ ساله به این مربی جوان پیشنهاد می کند البته ناگلزمن هنوز تایید نهایی خود را نداده است. فدراسیون فوتبال آلمان از سوی دیگر هنوز امیدوار است که او قرارداد خود را به عنوان سرمربی ژرمن ها تا سال ۲۰۲۶ تمدید کند. در حال حاضر، ناگلزمن هیچ یک از پیشنهادات خود را نپذیرفته و یا رد نکرده اما احتمالا تمایل بیشتر او به سمت حضور دوباره در بایرن مونیخ است.

۱۰۰۹