بایرن مونیخ با 8 گل بوندسلیگا را شروع کرد!

بایرن مونیخ با 8 گل بوندسلیگا را شروع کرد!

خبرگزاری فوتبالی - در هفته‌ی اول بوندسلیگا، بایرن مونیخ با نتیجه‌ی 8 بر 0 شالکه را در هم کوبید تا فصل جدید لیگ آلمان را با یک پیروزی مقتدرانه آغاز کرده باشد و برای رقبایش در فصل جدید هم خط و نشان بکشد و نشان دهد که پس از فتح سه گانه هنوز هم انگیزه‌ی بالایی دارد و آن را از دست نداده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ی اول بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانس آرنا بایرن مونیخ با هشت گل شالکه را در هم کوبید. عدد هشت برای بایرنی ها تبدیل به عددی معروف شده چرا که آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل گذشته هم با این تعداد گل بارسلونا را در هم کوبیده بودند. در این بازی سرژ گنابری عملکرد خیره کننده‌ای داشت و هتریک کرد. گورتسکا، لواندوفسکی، مولر، سانه و موسیالا گل های دیگر بایرن مونیخ را به ثمر رساندند تا شاگردان هانسی فلیک عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

بایرن مونیخ با این پیروزی نشان داد که همچنان می‌خواهد مسیر فصل گذشته را ادامه دهد و هانس دیتر فلیک قصد پایین آمدن را ندارد. بایرن مونیخ در این بازی در دقیقه‌ی 4 توسط سرژ گنابری دروازه‌ی شالکه را باز کرد و نشان داد که تا چه حد آماده است و تمرینات و بازی های فشرده، اثری روی آن‌ها نگذاشته است. در هر صورت بایرن مونیخ کاملا مقتدرانه بوندسلیگا را آغاز کرد و باید دید که آن‌ها تا کی می‌توانند به این روند خارق العاده ادامه دهند.

1470