شکایت خدمتکار سابق الخلیفی به دادگاه به اتهام آزار روانی

شکایت خدمتکار سابق الخلیفی به دادگاه به اتهام آزار روانی

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در ماه های اخیر درگیری های زیادی با دادگاه داشته است و به نظر می رسد که حتی در خانه اش هم آرامش ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات فرانسه روز شنبه گزارش داده اند که خدمتکار مراکشی سابق منزل الخلیفی از او شکایت کرده است. البته این اولین باری نیست که این فرد از الخلیفی شکایت می کند.

هشام کارموسی که اهل مراکش است، سالها به عنوان خدمتکار در منزل الخلیفی کار کرده است. مه آنتوان اوری وکیل این شخص است که  به دادگستری پاریس شکایت کرده است و اعلام کرده که موکلش در مدتی که برای الخلیفی کار می کرده دچار "آسیب روحی" شده است. کارموسی 48 ساله در شکایت خود نوشته است که در دورانی که برای الخلیفی کار می کرده با خشونت روانی، آسیب روحی، تهدید و شرایط کاری در تضاد با شان انسانی مواجه شده است. البته نزدیکان الخلیفی معتقد هستند که هشام یک مجرم است که در هفته های اخیر قصد اخاذی از ناصر ر اداشته است.

کارموسی می گوید که از حوالی سال 2005 برای الخلیفی کار می کرده اما از سال 2011 شغلش به حالت تمام وقت در می آید. او در این سالها قراداد نداشته اما در منزل الخلیفی اقامت داشته است. هشام مدعی است که در سال 2017 الخلیفی به او دستور داده تا کل مدارک موجود در خانه را پاک سازی کند تا جلوی دسترسی پلیس به اسناد رشوه دادن الخلیفی به فیفا برای گرفتن حق پخش جام جهانی های 2026 و 2030 توسط شبکه بین اسپورت را بگیرد. الخلیفی رابطه نزدیکی با شبکه بین اسپورت دارد و با فیفا همکاری داشت تا میزبانی جام های جهانی 2030 و 2026 را به دست بیاورد.

4125