جواب ژاوی به طعنه‌های ستاره منچستریونایتد

جواب ژاوی به طعنه‌های ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا درباره رفتار آلخاندرو گارناچو پدیده آرژانتینی منچستریونایتد به صحبت پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای دومین سال متوالی از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شد که همچون سال گذشته در لیگ اروپا هم ناکام بودند. بارسلونا در مرحله راهیابی به لیگ اروپا توسط منچستریونایتد حذف شد. دو تیم در بازی رفت به تساوی دو بر دو رسیده بودند که در بازی برگشت، در حالی که بارسا پیش افتاده بود، یونایتد با گلهای فرد و آنتونی ورق را برگرداند و کاتالان ها بدین ترتیب شب تلخی را سپری کردند. در پایان بازی بارسلونا و منچستریونایتد نوبت آلخاندرو گارناچو وینگر اسپانیایی - آرژانتینی شیاطین سرخ بود که برای بارسلونا کری بخواند.

این بازیکن تصویری را از خودش منتشر کرد که گویی منظورش این است که بارسا به حدی کوچک است که با دوربین هم نمی تواند آنها را ببیند و با حالتی کنایه وار نوشت:"تیم بزرگ صعود کرد."

حالا ژاوی درخصوص رفتار گارناچو گفت: "فکر می کنم که او باید با هم تیمی‌هایش جشن می گرفت و خوشحالی می کرد، نه اینکه چنین رفتاری ازش سر بزند. وقتی بازیکنی خوشحال است، تمام خشم و عصبانیتی که تحمل می کرد، بیرون می ریزد. به نظرم رفتارش اصلاً مناسب سطح حرفه‌ای فوتبال نبود."

4416