پیام و تصویر پدیده منچستریونایتد برای تمسخر بارسلونا

پیام و تصویر پدیده منچستریونایتد برای تمسخر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هر چند که با صدرنشینی لالیگا سعی کرده که اقتدار از دست رفته اش را در فوتبال اسپانیا برگرداند اما همچنان در اروپا حال و روز خوشی ندارند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای دومین سال متوالی از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شد که همچون سال گذشته در لیگ اروپا هم ناکام بودند. بارسایی ها که سال گذشته توسط آینتراخت فرانکفورت حذف شده بودند، این بار کارشان حتی به مرحله حذفی لیگ اروپا هم کشیده نشد. در حقیقت بارسلونا در مرحله راهیابی به لیگ اروپا توسط منچستریونایتد حذف شده بود. دو تیم در بازی رفت به تساوی دو بر رسیده بودند که در بازی برگشت، در حالی که بارسا پیش افتاده بود، یونایتد با گلهای فرد و آنتونی ورق را برگرداند و کاتالان ها بدین ترتیب شب تلخی را سپری کردند.

در پایان بازی بارسلونا و منچستریونایتد نوبت آلخاندرو گارناچو وینگر اسپانیایی - آرژانتینی شیاطین سرخ بود که برای بارسلونا کری بخواند. گارناچو تجربه حضور در اکادمی اتلتیکو را دارد و اخیرا شایعاتی در مورد پیوستنش به رئال مادرید مطرح شده است. این بازیکن تصویری را از خودش منتشر کرد که گویی منظورش این است که بارسا به حدی کوچک است که با دوربین هم نمی تواند آنها را ببیند و با حالتی کنایه وار نوشت:"تیم بزرگ صعود کرد."

4125