لایک زدن جنجالی ستاره 20 ساله منچستریونایتد علیه تن‌هاگ

لایک زدن جنجالی ستاره 20 ساله منچستریونایتد علیه تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ مربی هلندی به نظر می رسد که قدرت چندانی در زمینه کنترل بازیکنانش ندارد و به همین خاطر در میان آنها به هیچ وجه محبوب نیست.

به گزارش فوتبالی،  تن هاگ از زمان شروع حضورش در یونایتد با ستارگان مختلف به مشکل خورده است. در ابتدا کریستیانو رونالدو به خاطر اختلاف با این مربی از یونایتد جدا شد و بعد از آن نوبت سانچو و حالا آنتونی بوده است که با این مربی دچار مشکل شوند و به دنبال جدایی باشند. در واقع بازیکنانی نظیر رشفورد نیز نتوانستند با مربی هلندی کنار بیایند.

رونالدو در مصاحبه ای با ریو فردیناند در کانال یوتوب خود، به شدت از تن هاگ انتقاد کرده بود و این مربی و رفتارهایش را زیر سوال برده بود. نکته جنجالی اما این جاست که آلخاندرو گارناچو ستاره 20 ساله و آرژانتینی یونایتد هم برای این ویدیو که بخشی از آن در اینستاگرام منتشر شده، لایک زده است!

قطعا تن هاگ از این که یکی از ستارگان تیمش از حرفها علیه او حمایت کرده، خوشحال نیست و باید دید که آیا گارناچو به خاطر این لایک جنجالی با تنبیه مواجه می شود یا نه.

مربی هلندی در سالهای اخیر به سختی صندلی خود را حفظ کرده است و به خوبی می داند که اگر در این فصل نتایج خوبی کسب نکند، هیچ بعید نیست که پیش از اتمام مسابقات برکنار شود.

4125