واکنش تن هاگ به گل قیچی برگردان ستاره منچستریونایتد

واکنش تن هاگ به گل قیچی برگردان ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ معتقد است که آلخاندرو گارناچو بهترین گل فصل 2023-24 لیگ برتر انگلیس را مقابل اورتون به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در آخرین بازی از هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، شیاطین سرخ در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون بودند که در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. گل اول این بازی توسط آلخاندرو گارناچو با یک ضربه قیچی برگردان بسیار زیبا به ثمر رسید. 

به نقل از سایت گل، تن هاگ پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "احتمالاً گل فصل را گارناچو به ثمر رساند. البته تمام کنندگی تنها نکته مهم در این گل نبود، بلکه بیلد آپ و بازیسازی تیم نیز بسیار زیبا بود. بعد از شروع بازی، ما مثل افراد بیخیال بازی کردیم. در بین دو نیمه از بازیکنانم به خاطر این طرز بازی انتقاد کردم. آن ها فکر کرده بودند که بازی تمام شده، اما نباید در لیگ برتر انگلیس چنین فکری بکنید. باید 100 دقیقه در زمین بدوید و تلاش کنید. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم."

همچنین گارناچو با 19 سال و 148 روز سن به جوان ترین بازیکن یونایتد تبدیل شد که در مقابل اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک گلزنی می کند. رکورد قبلی دست وین رونی با 19 سال و 293 روز بود.

4416