تردیدها در مورد شماره جدید مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد

تردیدها در مورد شماره جدید مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو گارناچو پدیده آرژانتینی منچستریونایتد در مسیر تغییر شماره خود قرار دارد چرا که وبسایت شیاطین سرخ در این زمینه اشاراتی را داشته است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد آماده شروع لیگ انگلیس می شود چرا که دوشنبه بازی جذابی را مقابل ولورهمپتون خواهند داشت. یونایتد در فاصله پنج روز تا شروع لیگ انگلیس هنوز شماره یکی از جواهرات خود یعنی گارناچو را برای فصل جدید مشخص نکرده است.

در حقیقت وبسایت منچستریونایتد همچنان شماره این بازیکن 19 ساله را در فروشگاه رسمی باشگاه قرار نداده است. وینگر آرژآنتینی فصل گذشته شماره 49 را به تن داشت و در طول پیش فصل هم همین شماره را پوشید. 

در حال حاضر اما پیراهن گارناچو با شماره 49 در فروشگاه رسمی منچستریونایتد فروخته نمی شود که نشانگر آن است که شماره جدیدی برای این بازیکن در فصل جدید در نظر گرفته شده است. 

در حال حاضر شماره های یک و چهار تنها شماره های تک رقمی یونایتد هستند که با رفتن دخیا و فیل جونز خالی شده اند. شماره های 13 ، 15، 30 ، 31 و 32 نیز خالی هستند. شماره 19 نیز ممکن است خالی شود چرا که احتمال دارد که واران به سراغ شماره 4 برود.

شایعه شده بود که گارناچو در این فصل شماره 7 را می پوشد اما در نهایت این شماره به میسون مونت رسید.

4125