ستاره جوان منچستریونایتد باز هم بارسلونا را مسخره کرد

ستاره جوان منچستریونایتد باز هم بارسلونا را مسخره کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دقایقی بعد از پیروزی رئال مادرید در نیوکمپ با نتیجه چهار بر صفر، آلخاندرو گارناچو مهاجم آرژانتینی - اسپانیایی منچستریونایتد باز هم به تمسخر تیم کاتالان پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گارناچو پس از حذف بارسلونا توسط منچستریونایتد در مرحله راهیابی به لیگ اروپا به تمسخر تیم ژاوی پرداخته بود و این بار پس از حذف تیم کاتالان در کوپا باز هم به تمسخر آنها پرداخت. وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید که با یک گل و یک پاس گل در ال کلاسیکو خوش درخشیده بود، در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"کامبک و فینال = رئال مادرید." که گارناچو نیز با شکلک خنده کامنت گذاشت:"طبیعی است."

گارناچو پس از غلبه منچستریونایتد بر بارسلونا نیز با تقلید از پدری به تمسخر وی پرداخته بود و در پایان بازی در پیام دیگری به تمسخر آبی و اناری ها پرداخته بود و نوشته بود:" تیم بزرگ صعود کرد."

گارناچو که در حال حاضر در منچستریونایتد توپ می زند، تجربه حضور در آکادمی اتلتیکو مادرید را داشته است که البته شایعاتی در مورد حضورش در رئال مادرید نیز وجود داشته است. در هر صورت به نظر می رسد که آینده این بازیکن در هر باشگاهی رقم بخورد، قطعا خبری از حضورش در بارسلونا نخواهد بود!

4125