همسر دنی آلوز درخواست طلاق داد

همسر دنی آلوز درخواست طلاق داد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع راست برزیلی بدترین روزهای عمرش را تجربه می کند. حالا خبر می رسد که همسرش خوانا سانز نیز تصمیم گرفته که به رابطه اش با این بازیکن خاتمه بخشد. در حقیقت همسر آلوز از طریق وکلایش درخواست طلاق را پر کرده است.

به گزارش فوتبالی، این مدل اسپانیایی نتوانسته ملاقات رو در رو در زندان با دنی آلوز داشته باشد اما با نامه کتبی درخواست طلاق خود را به دست آلوز رسانده است. همسر آلوز این تصمیم را با تفکر و به صورت قطعی گرفته است و برایش اهمیتی ندارد که حکم دادگاه بازیکن برزیلی چه باشد. خوانا در ابتدا در پیام های اینستاگرامی خود از دنی آلوز حمایت کرده بود اما به تدریج نظرش را عوض کرد و عکس های مشترکش با این بازیکن را از صفحه اینستاگرامش باز کرد. خوانا روزهای سختی را تجربه می کند چرا که اخیرا مادرش هم فوت شده بود.  او به علت بازداشت همسرش با توهین های زیادی در شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر مواجه شده بود.

دنی آلوز به علت آزار جنسی یک زن در 11 روز اخیر به زندان منتقل شده است که در تلاش است تا حکم آزادی مشروط خود را از دادگاه با قید وثیقه دریافت کند که فعلا تلاش وکلایش در این زمینه بی ثمر بوده است.

4125