5 شماره مختلف دنی آلوز در بارسلونا در یک قاب

5 شماره مختلف دنی آلوز در بارسلونا در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، مدافع راست کهنه کار برزیلی بار دیگر به بارسلونا پیوسته است و باید دید که ژاوی هرناندز چه برنامه ای برای استفاده از او خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این دومین پیوستن دنی آلوز به بارسلونا است. بار اول او در سال 2008 به بارسلونا پیوست و تا سال 2016 در بارسا حضور داشت و تبدیل به مدافع راست ثابت این تیم شده بود. آلوز از بازیکنانی است که جایگاه ثابتی بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا داشت و بدین ترتیب در تیمی که به اعتقاد خیلی ها بهترین بارسای تاریخ است، از مهره های اصلی بود. همین مسئله موجب شد تا دنی آلوز از محبوب ترین بازیکنان بارسلونا باشد.

آلوز اکنون که دوره دوم حضورش در بارسلونا است، شماره 8 را بر تن می کند که زمانی این شماره بر تن آندرس اینیستا بوده است. این پنجمین شماره دنی آلوز در بارسلونا است چرا که او در دوره اول حضورش در بارسلونا 4 شماره دیگر را هم امتحان کرده است. دنی آلوز بین سال های 2008 تا 2016 شماره های 20، 2، 22 و 6 را هم پوشیده بود و اکنون شماره 8 را می پوشد تا از معدود بازیکنانی باشد که شماره های مختلف را در بارسلونا امتحان کرده است.

1470