عکس؛ اولین بازی دنی آلوز در بارسلونا پس از بازگشت به این تیم

عکس؛ اولین بازی دنی آلوز در بارسلونا پس از بازگشت به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و بوکا جونیورز در یک بازی دوستانه در عربستان به مصاف هم رفته اند و ژاوی هرناندز برای این بازی از دنی آلوز در ترکیب تیم خود استفاده کرده است و بدین ترتیب این بازیکن برزیلی اولین حضور خود را در ترکیب بارسلونا پس از بازگشت به این تیم تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، البته که این بازی یک بازی رسمی نیست و دنی آلوز فعلا در یک بازی دوستانه برای بارسلونا به میدان رفته است و باید صبر کرد و دید که اولین بازی رسمی دنی آلوز پس از بازگشت به بارسلونا چه زمانی رقم خواهد خورد چرا که او در اواسط فصل به بارسا پیوسته است و برای انجام بازی رسمی باید حداقل تا ژانویه صبر کند.

این بازی دوستانه میان بارسلونا و بوکا جونیورز برای بزرگداشت دیگو آرماندو مارادونا برگزار شده است. این اسطوره دنیای فوتبال سال گذشته درگذشت و اکنون بارسا و بوکاجونیورز به مناسبت این اتفاق و در چندی پس از یک سالگی درگذشت مارادونا در عربستان به مصاف هم رفته اند.

البته این بازی برای بارسلونا منافع مالی هم دارد و گفته می شود که مبلغ 3 میلیون یورو به حساب باشگاه بارسلونا برای این بازی دوستانه واریز شده است. اکنون ژاوی با استفاده از دنی آلوز در این بازی دوستانه از این بازیکن 38 ساله رونمایی کرد.

1470