عکس بامزه‌ای که دنی آلوز به مناسبت تولد مهاجم بارسلونا منتشر کرد

عکس بامزه‌ای که دنی آلوز به مناسبت تولد مهاجم بارسلونا منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، امروز 28 ساله شد و بدین ترتیب برخی از بازیکنان بارسلونا و دوستانش به او تبریک گفتند اما در این میان، یکی از تبریک ها شکلی ویژه تر به خود داشت به طوری که صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی توییتر هم آن را پوشش داد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز، که در اواسط این فصل به بارسلونا پیوسته است، لقب "پسر دیوانه خوب" را در باشگاه بارسلونا یدک می‌کشد و با انتشار این عکس در کنار ممفیس دیپای، تولد او را تبریک گفته است. در این عکس می بینیم که دنی آلوز پیراهن تیم ملی هلند دپای را پوشیده است و از سویی ممفیس دپای هم پیراهن تیم ملی برزیل دنی آلوز را بر تن کرده است و بدین ترتیب این قاب جالب شکل گرفته است.

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی توییتر، با انتشار این تصویر نوشته است:"پسر دیوانه خوب و پسر خوبی که روز تولدش است" و بدین ترتیب این تصویر جالبی که دنی آلوز در صفحه اش در اینستاگرام منتشر کرده است، را پوشش داده است.

دیپای توسط رونالد کومان به بارسلونا آورده شد و در اوایل دوران حضورش در بارسا عملکرد خوبی داشت اما به مرور زمان افت کرد به طوری که ژاوی ترجیح داد مهاجم های جدیدی خریداری کند.

1470