عکس؛ هدیه ویژه بارسلونا به دنی آلوز و پرتاب او به آسمان!

عکس؛ هدیه ویژه بارسلونا به دنی آلوز و پرتاب او به آسمان!

پایگاه خبری فوتبالی - جام خوان گمپر میان بارسلونا و تیم پوماس مکزیک در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و بارسلونا موفق شد با نتیجه 6 بر 0 در این بازی حریف خود را شکست دهد و خودش را برای شروع رقابت های لالیگا آماده کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته های جالب این بازی بازگشت دنی آلوز به ورزشگاه نیوکمپ بود. این بازیکن بین سال های 2008 تا 2016 در بارسلونا حضور داشته است و پس از آن در ژانویه 2022 هم به بارسلونا آمد و تا پایان فصل گذشته در جمع آبی و اناری ها بود.

این اولین باری است که دنی آلوز پس از اینکه بارسلونا در پایان فصل گذشته ترک کرد، به ورزشگاه نیوکمپ بر می گردد. در واقع بارسلونا به نوعی با این بازی یک مراسم وداع و خداحافظی با دنی آلوز هم برگزار کرد.

باشگاه بارسلونا یک هدیه ویژه برای دنی آلوز در این بازی آماده کرده بود که آن را به بازیکن برزیلی داد. آلوز مجموعا 431 بازی برای بارسا انجام داده است که 408 تای آن رسمی بوده است. به همین مناسبت باشگاه بارسلونا یک پیراهن با شماره 431 به دنی آلوز داد که این هدیه ویژه به دست بوسکتس که کاپیتان بارسلونا است به آلوز داده شد. این بازیکن برزیلی همچنین یک لوح ویژه هم در حضور خوان لاپورتا دریافت کرد.

همچنین بازیکن بارسلونا پس از بازی دنی آلوز را به سمت بالا پرتاب کردند!

1470