عکس؛ دنی آلوز و در آغوش کشیدن بازیکنان بارسلونا در بازگشت به نیوکمپ

عکس؛ دنی آلوز و در آغوش کشیدن بازیکنان بارسلونا در بازگشت به نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - در این دوره از جام خوان گمپر که یک بازی دوستانه و نمادین از سوی باشگاه بارسلونا و در ورزشگاه نیوکمپ است، آبی و اناری ها به مصاف پوماس رفته اند.

به گزارش فوتبالی، پوماس همان تیمی است که دنی آلوز با به پایان رسیدن قراردادش در بارسلونا راهی آن تیم شده است و بدین ترتیب این تیم در لیگ مکزیک مقصد جدید دنی آلوز است. اکنون این بازیکن برای رویارویی با بارسلونا در جام خوان گامپر به ورزشگاه نیوکمپ برگشته است.

دنی آلوز، مدافع چپ برزیلی بین سال های 2008 تا 2016 در بارسلونا حضور داشت و آن سال ها دوره اول حضورش در جمع آبی و اناری ها بود. آلوز در آن سال ها افتخارات بسیار زیادی به دست آورد به طوری که اکنون به عنوان پر جام ترین بازیکن تاریخ شناخته می شود و لیونل مسی در تعقیب او است. دومین دوره حضور دنی آلوز در بارسلونا در نیم فصل گذشته بود. در واقع او از ژانویه 2022 تا پایان فصل گذشته در بارسلونا حضور داشت و پس از آن بارسا را ترک کرد.

اکنون دنی آلوز در بازگشت به ورزشگاه نیوکمپ با بازیکنان بارسلونا خوش و بش کرد و آن ها را در آغوش کشید و بدین ترتیب نشان داد که همچنان ارتباط خوب و نزدیکی با دوستانش در بارسا دارد.

1470