حمایت دنی آلوز از مسی: او در بارسلونا تنهاست

حمایت دنی آلوز از مسی: او در بارسلونا تنهاست

خبرگزاری فوتبالی – دنی آلوز اعلام کرده مسی در بارسلونا تنهاست و نیاز به همراهی دارد.

به گزارش فوتبالی، برد مقابل اوساسونا هم باعث نشد تا مسی خشم خودش را فرو برد و با وجود آن که خودش گل تیم بارسا را به ثمر رساند در گفت و گو با خبرنگار اعلام کرد از وضعیت فعلی تیم راضی نیست. این مسئله با واکنش هم تیمی سابق او یعنی دنی آلوز همراه شد. او اعتقاد دارد مسی حق دارد تا عصبی باشد.

دنی آلوز که خود سابقه حضور در بارسلونا در حدود یک دهه را دارد به Catalunya Rádio گفته: لیونل مسی یک برنده متولد شده است. او دوست ندارد بازنده باشد. زمانی که او شکست می‌خورد طبیعی است که عصبانی شود. او می‌خواهد همیشه برنده باشد. مثل من.

آلوز در ادامه افزود: مسی سال‌های زیادی در بارسلونا حضور داشته و در خوبی‌ها و بدی‌ها در کنار تیم بوده. او دقیقا می‌داند تیم بارسلونا به چه چیزی نیاز دارد تا برنده شود.

مدافع سابق بارسلونا اعتقاد دارد هم‌تیمی‌های مسی باید او را همراهی کنند تا او کامل شود و به به نقش خود در زمان حضور بارسلونا اشاره کرده که شبیه چنین وضعیتی بود. آلوز گفته: مسی نیاز دارد تا همراهی شود. همیشه گفته‌ام که مسی مرد اصلی است و ما کامل کننده‌های او هستیم. حالا این احساس به وجود آمده که او همیشه یک تنه ماشین بارسلونا را هدایت می‌کند.

1101