هدف اصلی دنی آلوز از بازگشت به بارسلونا

هدف اصلی دنی آلوز از بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کافو اسطوره فوتبال برزیل، هدف اصلی دنی آلوز از بازگشت به بارسلونا را فرصتی برای حضور داشتن در جام جهانی 2022 قطر قلمداد کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از به روی کار آمدن ژاوی هرناندز، بلوگرانا در اولین حرکت، دنی آلوز 38 ساله را خریداری کردند و جالب این است که مدافع برزیلی سابق پاریسن ژرمن و یوونتوس، بیش از شش ماه بود که در میادین حضور نداشت و حالا از ژانویه می‌تواند پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کند. 

حالا کافو مدافع افسانه‌ای سابق میلان و رم، معتقد است که بازگشت دنی آلوز به نیوکمپ، فقط برای بازی کردن در جام جهانی 2022 است و البته در ادامه به حمایت از او نیز پرداخت. 

"دیدن این که دنی آلوز هنوز در این سن باانگیزه و پر انرژی است، بی نظیر می‌باشد. مهم‌ترین نکته این است که خودش می‌داند چه می‌خواهد و برای چه به بارسلونا رفته است. می‌دانید که بارسا با هر باشگاهی متفاوت است. این فرصت خیلی خوبی برای آلوز است که بتواند در جام جهانی سال آینده بازی کند."

"آلوز 38 ساله است؟ من هم زمانی که 38 ساله بودم در میلان بازی می‌کردم و باید بگویم که از آلوز حمایت می‌کنم و امیدوارم به هدفش در بارسلونا برسد." 

4416