قایدی: استقلال همین است و همیشه باید پُرگل ببرد/ از تعویضم ناراحت نشدم

قایدی: استقلال همین است و همیشه باید پُرگل ببرد/ از تعویضم ناراحت نشدم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، از اینکه در دیدار مقابل ملوان بندر انزلی تعویض شده، ناراحت نشده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی قایدی پس از برتری 4 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال همین است و باید همه بازی‌ها این‌گونه بازی کند. خوب نیست این مدلی صحبت کنم، ولی باید بازی‌ها را پرگل ببریم، چون بازیکنان و پتانسیل آن را داریم.

وی در مورد اینکه تلاش زیادی کرد به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: بله، سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

وینگر تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید از تصمیم ریکاردو ساپینتو برای تعویضش ناراحت بود، گفت: نه، ما با هم خوش و بش کردیم. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی در کار نبود.

قایدی در پاسخ به این سؤال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. 13 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و می‌توان جبران کرد.

وی درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ناراحت شدند. او برای استقلال زحمت کشیده بود. امیدوارم همه چیز درست شود.

وینگر تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت تماشاگران و تأثیر حضور آنها در پیروزی مقابل ملوان گفت: تأثیر زیادی داشتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تعدادشان زیادتر شود و بتوانیم بازی‌هایی انجام دهیم که لذت ببرند.

2636