واکنش ژاوی به نقل و انتقالات زمستانی بارسلونا

واکنش ژاوی به نقل و انتقالات زمستانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با نتیجه 5 بر 0 سئوتا را در رقابت های جام حذفی اسپانیا شکست دهد و به این ترتیب راهی مرحله بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، بارسا شب آرامی را سپری کرد و به راحتی توانست حریف خود را شکست دهد. آبی و اناری ها که به تازگی در ال کلاسیکو به پیروزی رسیده اند و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شده اند، به طور کلی شرایط خوبی را در این روز ها سپری می کنند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا درباره عملکرد تیمش مقابل سئوتا گفت:" بازیکنانی که امروز به میدان رفتند، بازیکنان فرعی ما نیستند، بلکه ما یک تیم هستیم و آن بازیکنان هم نقش مهمی دارند. در دفاع امروز خیلی خوب کار کردیم. ما در شرایط خوبی هستیم و باید از آن نهایت بهره را ببریم. فران تورس شاید زیاد گل نمی زند، اما او سخت برای تیم کار می کند. من از قبل با آنسو فاتی توافق کرده بودم که امروز نیم ساعت به زمین بیاید."

ژاوی در ادامه درباره عملکرد بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گفت:" اگر در نقل و انتقالات زمستانی خریدی نداشته باشیم فاجعه نخواهد بود، اما دوست دارم تیم را تقویت کنم. ممفیس به ما گفته است که می خواهد برود. فکر نمی کنم انتقال او هنوز رسمی شده باشد، اما ما به خواسته او احترام گذاشتیم."

1470