ژاوی پس از چند بازی اولین جام خود را در بارسلونا به دست آورد؟

ژاوی پس از چند بازی اولین جام خود را در بارسلونا به دست آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در فینال رقابت های سوپرکاپ اسپانیا با نتیجه سه بر یک رئال مادرید را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، این جام، اولین جام بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز بود. در واقع بارسا با هدایت ژاوی تاکنون جامی به دست نیاورده بود و اکنون موفق شد در سوپرجام اسپانیا با پیروزی مقابل رئال مادرید اولین جام خود را فتح کند.

ژاوی از اوایل فصل گذشته، پس از اخراج رونالد کومان هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت. او اکنون پس از انجام 61 بازی با بارسلونا موفق شد اولین جام را به همراه آبی و اناری ها به دست بیاورد.

بارسلونا در حال حاضر در صدر جدول رقابت های لالیگا هم قرار دارد و همین قضیه موجب می شود تا بتوان آینده بهتری برای ژاوی در بارسا متصور شد. در واقع اکنون ژاوی طلسم اولین جام خود را شکسته است و می تواند با روحیه ای بالاتر به دنبال قهرمانی در لالیگا باشد.

عملکرد ژاوی با بارسا در لیگ قهرمانان اروپا نا امید کننده بوده است اما آن ها در لیگ اروپا از مدعی های اصلی قهرمانی به حساب می آیند و باید دید که آبی و اناری ها با هدایت ژاوی مقابل منچستر یونایتد چه عملکردی خواهند داشت.

1470