رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا

رویارویی بارسلونا و رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی رقابت های سوپر کاپ اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و راهی فینال رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید هم در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا موفق شده بود اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و اکنون در فینال این فصل از رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، شاهد تقابل رئال مادرید و بارسلونا یا همان ال کلاسیکو خواهیم بود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم به قهرمانی می رسد.

در بازی بارسلونا مقابل اوساسونا، لامینه یامال و رابرت لواندوفسکی گل های بارسلونا را به ثمر رساندند. رابرت لواندوفسکی در دقیقه 59 روی پاس ایلکای گوندوغان بود که توانست دروازه اوساسونا را باز کند و از سوی دیگر لامینه یامال هم در دقیقه 93 بازی بود که توانست دروازه اوساسونا را باز کند و به این ترتیب آبی و اناری پوشان با پیروزی مقابل اوساسونا حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا شدند و باید دید که تیم ژاوی هرناندز در فینال چه عملکردی خواهد داشت. ژاوی اگر قهرمان سوپرکاپ شود از بحران های اخیر به خوبی فرار کرده است.

تماشای خلاصه بازی

1470