پیام تبریک بارسلونا به رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا

پیام تبریک بارسلونا به رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا با انتشار پیامی در شبکه‌های مجازی، قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را به رئال مادرید تبریک گفت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرکاپ اسپانیا با نتیجه دو بر صفر اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و به اولین قهرمانی فصلش دست پیدا کند. لوس بلانکوس در حالی به این قهرمانی رسید که در نیمه نهایی موفق شده بود در یک دیدار بسیار جذاب مقابل بارسلونا در ورزشگاه کینگ عبدالله اسپورت سیتی، به پیروزی سه بر دو دست پیدا کند و البته باید گفت که این دیدار برای رئال و آنچلوتی سخت‌تر و پیچیده‌تر از فینال مقابل بیلبائو بود. 

به نقل از مارکا، علیرغم دشمنی دیرینه بین دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، کاتالان‌ها اما اخلاقیات را فراموش نکردند و با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی، قهرمانی سوپر کاپ را به رئال مادرید تبریک گفتند. 

"تبریک به رئال مادرید برای قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا."

البته آبی اناری‌ها تنها تیمی نبودند که به کهکشانی‌ها بابت قهرمانی در سوپرکاپ تبریک گفتند، بلکه تیم‌های کادیز و رئال بتیس نیز چنین کاری انجام دادند. 

رئال مادرید حالا با کسب این جام، سعی دارد تمامی جام‌های داخلی ممکن در اسپانیا را نیز فتح کند. آن‌ها در رقابت‌های کوپا دل ری حضور دارند و در لالیگا نیز با اختلاف در رده اول هستند. 

4416