پیشرفت شگفت انگیز هافبک بارسلونا؛ دهمین بازیکن ارزشمند دنیا

پیشرفت شگفت انگیز هافبک بارسلونا؛ دهمین بازیکن ارزشمند دنیا

پایگاه خبری فوتبالی - درخشش گاوی در عرصه فوتبال دنیا نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و این بازیکن با وجود سن کم خود مورد تحسین دنیای فوتبال قرار دارد و جوایز پرشماری را کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، محصول اکادمی بارسلونا توانسته جایزه کوپا و جایزه پسر طلایی را کسب کند و حالا وبسایت ترانسفرمارکت نیز ارزش این بازیکن را به 90 میلیون یورو رسانده است. در حقیقت یک سال پیش گاوی 50 میلیون یورو ارزش داشت و حالا ارزش او با رشدی 80 درصدی مواجه شده که رکورد جالبی است. در حقیقت گاوی در کنار بازیکنانی نظیر گواردیول، آنتونی، لیائو و شوامنی بیشترین رشد ارزش خود را در یک سال اخیر داشته است.

گاوی در حال حاضر دهمین بازیکن ارزشمند فوتبال دنیا به شمار می رود. کیلیان امباپه با 170 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن فوتبال دنیا به شمار می رود و ارلینگ هالند با 160، وینیسیوس جونیور با 120، جود بلینگام و فیل فودن با 110، پدری، موسیالا، ساکا و والورده با 100 میلیون یورو از گاوی با ارزش تر هستند. البته بازیکنانی نظیر شوامنی و هری کین نیز 90 میلیون یورو می ارزند و با گاوی در یک قیمت قرار دارند. در هر صورت نکته مهم این جاست که هافبک بارسلونا فقط 18 سال سن دارد و جای زیادی برای رشد کردن دارد.

4125