عکس؛ ژاوی و اینیستای جدید در بارسلونا

عکس؛ ژاوی و اینیستای جدید در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - زوج ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا در خط هافبک بارسلونا فراموش نشدنی است چرا که آن ها در دورانی که پپ گواردیولا هدایت بارسا را بر عهده داشت به اوج رسیدند و موفق شدند دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به همراه بارسا تجربه کنند؛ در سال 2015 نیز که آخرین سال حضور ژاوی در بارسا بود، آن ها یک بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ شدند.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد دیگر زوجی مثل اینیستا و ژاوی در بارسلونا شکل بگیرد اما می بینیم که اکنون پدری و گاوی در همان مسیری قرار گرفته اند که ژاوی و اینیستا در بارسلونا در آن قرار داشت. به تازگی باشگاه بارسلونا موفق شده است قرارداد گاوی را ثبت کند و به این ترتیب این بازیکن جوان شماره 6 را بر تن کرده است؛ همان شماره ای که سالیان سال بر تن ژاوی هرناندز بود.

از سوی دیگر پدری لوپز، پیراهن شماره 8 بارسا را می پوشد یعنی همان شماره ای که در بارسلونا بر تن آندرس اینیستا بود و او عملکرد درخشانی با این پیراهن داشت.

گاوی در حال حاضر 18 ساله است و پدری نیز 20 سال دارد. این دو بازیکن یک آینده طولانی پیش روی خود دارند و باید دید که اوضاع برای آن ها چگونه پیش می رود و به چه افتخاراتی در بارسلونا می رسند.

1470