جزییات قرارداد پدیده جدید بارسلونا؛ تمدیدش چقدر هزینه دارد؟

جزییات قرارداد پدیده جدید بارسلونا؛ تمدیدش چقدر هزینه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی هافبک جوان به پدیده فصل بارسلونا تبدیل شده است که به نظر می رسد که هواداران تیم کاتالان خیلی زود به این بازیکن علاقمند شده اند و محبوبیت زیادی هم میان هواداران کسب کرده است.

به گزارش فوتبالی، گاوی نقش ناجی بارسلونا را در بازیهای اخیر داشته است. در غیاب ستارگان نامدار و با توجه به مصدومیت پدری به نظر می رسد که گاوی توانسته به یکی از لیدرهای ترکیب بارسلونا تبدیل شود و حتی به تیم ملی بزرگسالان بارسلونا هم راه یافته است.

بارسلونا می داند که باید هر چه زودتر قرارداد گاوی را تمدید کند چرا که بسیاری از باشگاه های متمول فوتبال اروپا آماده جذب این بازیکن هستند. حالا رادیو سر کاتالونیا به جزئیاتی از قرارداد گاوی اشاره کرده است. این بازیکن فقط سالی صد هزار یورو دریافت می کند که البته رقم فسخ قراردادش 50 میلیون یوروست. قطعا باشگاه های متمول فوتبال اروپا مشکلی برای پرداخت این مبلغ و البته چندین برابر کردن دستمزد گاوی ندارند. 

اگر بارسلونا بخواهد قرارداد گاوی را تمدید کند، باید 1.5 تا 2 میلیون یورو به عنوان پاداش تمدید به این بازیکن بپردازد. مبلغی که شاید در فوتبال اروپا مبلغ ناچیزی به نظر برسد اما با توجه به مشکلات مالی شدید بارسا حتی شاید این مبلغ هم برایشان غیرقابل پرداخت باشد.

4125