پنج غایب کلیدی برای شروع پیش فصل بارسلونا؛ دست فلیک خالی است

پنج غایب کلیدی برای شروع پیش فصل بارسلونا؛ دست فلیک خالی است

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی َآلمانی بارسلونا در شروع اردوی پیش فصل بسیاری از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، رونالد َآرائوخو مدافع اروگوئه ای آخرین مصدوم بارسلونا در بازیهای ملی بوده است. پیش از آن پدری نیز در بازی آلمان و اسپانیا دچار مصدومیت شد که هر دو بازیکن اردوی پیش فصل و بازیهای آغازین فصل را از دست می دهند. 

بارسلونا باید اولین بازی فصلش در لالیگا را در روز 27 مرداد مقابل والنسیا داشته باشد که حضور فرمین لوپز نیز در این بازی مشخص نیست چرا که او به همراه تیم ملی اسپانیا به المپیک خواهد رفت و از سویی  فرنکی دی یونگ که یورو را از دست داد هم در حال ریکاوری از مصدومیتش است و مشخص نیست که چه زمانی به میادین برمی گردد. به این لیست باید سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا را هم اضافه کرد که به علت بحث فیرپلی مالی همچنان نامش در لیست ثبت نشده و شاید به اولین بازی لالیگا نرسد. 

بدین ترتیب از میان چهره های شاخص بارسلونا، ایلکای گوندوغان اصلی ترین نامی است که برای اردوی پیش فصل آماده خواهد بود. اوریول رومئو در لیست فروش قرار دارد و از سویی کریستنسن قرار است که از پست خط هافبک به خط دفاعی برگردد. البته فلیک برای میانه زمین ممکن است که روی مارک کاسادو محصول آکادمی بارسلونا حساب کند. 

در مورد بازگشت گاوی نیز فلیک باید تا آبان ماه منتظر بماند و نمی تواند روی این بازیکن در شروع پیش فصل حساب کند. 

4125