بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد "مسی کوچک"

بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد "مسی کوچک"

پایگاه خبری فوتبالی - لامینه یامال، بازیکنی که در حال حاضر 15 سال دارد و در آکادمی بارسلونا یعنی لاماسیا در حال رشد است، لقب "مسی کوچک" را به خود اختصاص داده است.

به گزارش فوتبالی، این جواهر 15 ساله در تمرینات پیش فصل بارسلونا در کنار تیم اصلی حضور داشت و ژاوی هرناندز عملکرد او را در تابستان 2023 به خوبی زیر نظر داشت. ژاوی از حامیان یامال است و بارسا می خواهد این بازیکن را همچنان حفظ کند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژاوی خواستار این شده تا قرارداد جدیدی با لامینه یامال بسته شود و این بازیکن در فصل بعدی در کنار تیم اصلی بارسلونا مشغول تمرین شود و ژاوی کم کم به او فرصت بازی کردن بدهد.

دهه گذشته به طور کلی برای لاماسیا نسبت به دهه قبل‌تر، نا امید کننده بود و ستاره های بزرگی از لاماسیا بیرون نیامد. اما به نظر می رسد که آکادمی بارسلونا دوباره می خواهد خودش را بازیابی کند و دوباره تبدیل به همان جایی شود که بازیکنانی مثل لیونل مسی را رشد می داد.

یامال بازیکنی است که در پست مهاجم کاذب عملکرد خوبی دارد. البته او توانایی بازی در پست مهاجم نوک و وینگر را هم دارد و از این نظر خصوصیاتی شبیه به لئو مسی دارد.

1471