اختلاف سرمربی فرانسه و ستاره رئال مادرید علنی شد

اختلاف سرمربی فرانسه و ستاره رئال مادرید علنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره رئال مادرید و دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه به نظر می رسد که در نهایت نتوانستند رابطه خوبی با همدیگر ایجاد کنند.

به گزارش فوتبالی، بنزما به مدت شش سال با نظر دشان از تیم ملی فرانسه محروم شده بود. در حقیقت شکایت قضایی والبوئنا از بنزما باعث شد تا کریم به مدت شش سال از حضور در تیم فرانسه محروم شود. درخشش بنزما در رئال مادرید و کمبود مهاجم در تیم ملی فرانسه باعث شد تا دشان پیش از یورو نظرش را عوض کند و در نهایت بنزما به تیم ملی فرانسه برگشت. بنزما در بازگشت به فرانسه نمایش خوبی داشت و حتی به قهرمانی این تیم در لیگ ملت های اروپا کمک کرد اما کنار رفتن بنزما از لیست فرانسه پیش از جام جهانی قطر به نظر می رسد که نشانگر اختلاف دوباره میان مهاجم رئال مادرید و دشان باشد.

در حقیقت بنزما در حالی به بهانه مصدومیت از لیست فرانسه خط خورد که در یک هفته اخیر بدون مشکل در رئال تمرین کرده و حتی در بازی دوستانه رئال مادرید و لگانس حضور داشته است. طبیعتا اگر بنزما در اردوی فرانسه می ماند، می توانست بعد از مرحله گروهی برای این تیم بازی کند و از نظر بدنی مشکلی نداشت و به همین خاطر خیلی ها تصور می کنند که دلیل ترک اردوی فرانسه توسط بنزما به مسائلی فراتر از مسائل فوتبالی و پزشکی برمی گردد.

اکیپ روز گذشته گزارش داد که دیدیه دشان از بنزما دلخور است چرا که مهاجم رئال مادرید بعد از کسب توپ طلای 2022 از او تشکر نکرده است. از سویی هنوز مشخص نیست که آیا بنزما روز یکشنبه برای تماشای بازی فینال جام جهانی میان فرانسه و آرژانتین به قطر سفر می کند یا نه.

بنزما هنوز در لیست 26 نفره فرانسه حضور دارد و بدون این که دقیقه ای در جام جهانی داشته باشد، می تواند مدال طلا یا نقره فرانسه را به عنوان یادگاری دریافت کند.

در ادامه این اختلافات، بنزما در یک پیام اینستاگرامی کنایه آمیز در شب گذشته بدون اشاره مستقیم به تیم ملی فرانسه نوشت:"برایم این موضوعات اهمیتی ندارند." و دشان نیز در کنفرانس مطبوعاتی امروزش گفت که مسئله دعوت از بازیکنان مصدوم یا سابق به قطر برای تماشای فینال جام جهانی به او ربطی ندارد.

در هر صورت به نظر می رسد که اختلاف بنزما و دشان خیلی جدی تر از چیزی است که به نظر می رسد و هیچ بعید نیست که دوران حضور بنزما در تیم ملی فرانسه در صورت ماندن دشان بعد از جام جهانی به پایان برسد.

4125