تیم ملی فرانسه، برای بنزما تمام شده است

تیم ملی فرانسه، برای بنزما تمام شده است

سایت رسمی فوتبالی- نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در گفتگو با روزنامه اوئست فرانس صحبت هایی جنجالی را برزبان آورد و یادآوری کرد که دوره حضور کریم بنزما در اردوی خروسها به سر آمده است.

مرد شماره یک فوتبال فرانسه بدین ترتیب قاطعانه، درها برروی بازگشت احتمالی بنزما به رختکن خروسها را بست. او در ادامه صحبت هایش گفت:« تیم ملی فرانسه برای بنزما تمام شده است. من هیچ ماجرا و داستانی علیه او ندارم. بنزما هر زمان که در اردوی ملی بود، رفتار مناسب و صحیحی داشت ولی فکر می کنم که تیم ملی برای او تمام شده باشد. به ویژه به این خاطر که شاید در یک بازه مشخص زمانی از روزهای اوجش دور شده باشد.»

پرونده خط خوردن کریم بنزما از اردوی تیم ملی فرانسه، به داستان والبوئنا و بنزما برمی گردد که این پرونده به دادگاه های قضایی کشیده شد.

آقای لو گرائه ادامه داد:« از این ماجرا سه یا چهار سال گذشته؛ قضاوت این پرونده باید زودتر از اینها به اتمام می رسید.»

از زمان جنجالی شدن پرونده بنزما- والبوئنا، نام کریم بنزما از لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی فرانسه خط خورد و بدین ترتیب او  آخرین بازی ملی او برای فرانسه، در روز 8 اکتبر سال 2015 مقابل ارمنستان بود که با زدن دو گل از سوی بنزما همراه بود.

بدین ترتیب به نظر می رسد که آقای لوگرائه نقطه پایانی بر پرونده مبهم بنزما گذاشت. 

یک سال پیش هم دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در این رابطه گفتگویی را با روزنامه لوپاریزین انجام داده بود و گفته بود:« من یک آنالیز کلی انجام دادم، نه به صورت شخصی، بلکه به صورت گروهی. همیشه تیم فراتر از هرچیز دیگری است. بعداز آن تصمیم گرفتم تا کاری را انجام دهم که برای تیم ملی فرانسه بهتر است. همیشه همینطور رفتار کرده ام. این تصمیم را گرفتم وپای تصمیمم می ایستم.»

6363