واکنش دشان به احتمال جدایی از تیم ملی فرانسه

واکنش دشان به احتمال جدایی از تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر موفق شد تیم ملی انگلیس را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها پیش حرف و حدیث هایی پیرامون نیمکت تیم ملی فرانسه مطرح شده بود و گفته شده بود که این احتمال وجود دارد که دیدیه دشان پس از جام جهانی 2022 قطر از نیمکت تیم ملی فرانسه جدا شود و زین الدین زیدان جای او را بگیرد.

عملکرد دشان در تیم ملی فرانسه به طور کلی خوب بوده است و البته او هدایت یکی از طلایی ترین نسل های فوتبال فرانسه را بر عهده دارد. آن ها در جام جهانی 2018 روسیه به قهرمانی رسیدند و اکنون به دنبال تکرار قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر هستند.

به نقل از رادیو مونت کارلو، دشان درباره احتمال جدایی از تیم ملی فرانسه پس از جام جهانی 2022 قطر گفت:" در زمان درست باید تصمیم‌گیری شود. خیلی خوب می‌شود به اهدافی که رییس فدراسیون برایم تعیین کرده دست یابم و فعلا می‌خواهم طعم کارهایی که تا این‌جا انجام داده‌ایم را بچشم."

دیدیه دشان ادامه داد:" تصمیم برعهده خودم است. فعلا که برای نیمه نهایی جام جهانی روی نیمکت فرانسه هستم و بعد باید ببینیم چه می‌شود."

1471