بنزما در بازگشت به تیم ملی فرانسه چه شماره‌ای را بر تن می‌کند؟

بنزما در بازگشت به تیم ملی فرانسه چه شماره‌ای را بر تن می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که بالاخره دوری کریم بنزما از تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است و کریم بنزما قرار است در لیست دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، برای رقابت های یورو قرار داشته باشد و در این بازی ها تیم ملی کشورش را همراهی کند. بنزما چیزی حدود 6 سال از تیم ملی فرانسه دور بود اما اکنون مجددا به تیم ملی کشورش باز می گردد.

به گزارش فوتبالی، بنزما در بازگشت به تیم ملی فرانسه شماره 19 را بر تن خواهد کرد و شماره اش متفاوت با دوران قبلی حضورش در تیم ملی فرانسه خواهد بود چرا که بنزما قبلا شماره 10 تیم ملی فرانسه را می‌پوشید، او اکنون شماره 19 را خواهد پوشید.

بنزما در سال 2015 و به خاطر حواشی زیادی که اطرافش بود از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد. در واقع او متهم به همدستی برای اخاذی از ماتئو والبوئنا با استفاده از یک سری ویدیو از زندگی شخصی والبوئنا شد و به همین علت هم کریم بنزما و هم ماتئو والبوئنا از تیم ملی فرانسه توسط دشان کنار گذاشته شدند. در آن زمان کمتر کسی فکرش را می کرد که این دوری 6 سال طول بکشد اما به نظر می‌رسد که عملکرد بسیار خوب بنزما در رئال مادرید، دشان را متقاعد کرده که او را مجددا دعوت کند.

1470