رسمی؛ مهاجم رئال مادرید از تیم ملی فرانسه بازنشسته شد

رسمی؛ مهاجم رئال مادرید از تیم ملی فرانسه بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در پیامی اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه کناره گیری کرده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن رئال مادرید تصویری از خودش با پیراهن تیم ملی فرانسه منتشر کرد و نوشت:" تلاش و اشتباهاتی را داشتم که من را به همین جایی رساند که الان در آن هستم و به این مسئله افتخار می کنم. داستان خود را نوشتم و داستان ما به پایان رسید."

بنزما بدین ترتیب درست در روز تولد 35 سالگی خود اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه بازنشسته شده است آن هم در حالی که 97 بازی ملی داشت، 37 گل زد و فاتح لیگ ملت های اروپا 2021 شد.

بنزما در سال 2015 به علت پرونده مشارکت در اخاذی از ماتیو  والبوئنا از تیم ملی فرانسه اخراج شد و به مدت شش سال از حضور در تیم ملی کشورش محروم بود تا این که پیش از یورو 2020 دوباره به تیم ملی فرانسه برگشت. کریم نمایش خوبی داشت و در قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا نیز نقش داشت. بنزما انگیزه بالایی برای حضور در جام جهانی داشت اما در نهایت به بهانه مصدومیت از لیست فرانسه خط خورد آن هم در حالی که در ده روز اخیر بدون مشکل در رئال مادرید تمرین کرده است. برخی رسانه ها گزارش داده اند که دشان از این که بنزما بعد از کسب توپ طلا از او تشکر نکرده، دلخور است و به همین خاطر رابطه میان این دو خراب است.

4125