عکس؛ ورود مهاجم رئال مادرید به اردوی تیم ملی فرانسه

عکس؛ ورود مهاجم رئال مادرید به اردوی تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید نیز به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شد تا آماده بازیهای ملی شود.

به گزارش فوتبالی، فرانسه در ادامه بازیهای راهیابی جام جهانی باید در روزهای آینده به مصاف تیم هایی نظیر بوسنی، اوکراین و فنلاند برود. فرانسوی ها می خواهند هر چه زودتر خاطرات تلخ یورو را فراموش کنند و به همین خاطر با تمام قدرت در مسابقات راهیابی در جام جهانی حضور پیدا خواهند کرد تا پس از قطعی کردن صعودشان به مسابقات قطر، روی تکرار قهرمانی دوره گذشته تمرکز کنند.

کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در یورو به تیم ملی فرانسه برگشت که با ثبت چهار گل در چهار بازی درخشید اما نتوانست جلوی حذف غیرمنتظره تیم ملی کشورش مقابل سوئیس را بگیرد. کریم در حال حاضر آماده ترین مهاجم تیم ملی فرانسه است. بنزما فصل را در رئال مادرید با دو گل و سه پاس گل در سه بازی آغاز کرده و روی پنج تا از هشت گل فصل رئال مادرید تاثیر مستقیم داشته است، نکته ای که اهمیتش در ترکیب رئال مادرید را نشان می دهد. بنزما که به مدت شش سال از حضور در تیم ملی فرانسه محروم بوده حالا انگیزه بالایی دارد تا همه سالهای از دست رفته را جبران کند و در ترکیب رئال مادرید بدرخشد.

4125