عبور امباپه از کریم بنزما در تیم ملی فرانسه

عبور امباپه از کریم بنزما در تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی فرانسه موفق شد در اولین بازی خود در مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 با نتیجه چهار بر صفر تیم ملی هلند را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کیلیان امباپه عملکرد بسیار درخشان و خوبی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه است، در اولین بازی به همراه بازوبند کاپیتانی خوش درخشید و به این ترتیب نشان داد که در مسیر درستی در تیم ملی فرانسه قرار گرفته است.

اما یک آمار ویژه ای که کیلیان امباپه شب گذشته به آن رسید، عبور از تعداد گل های کریم بنزما در تیم ملی فرانسه بود. در واقع کیلیان امباپه با دو گلی که مقابل تیم ملی هلند به ثمر رساند، به تعداد 38 گل ملی رسید. این در حالی است که کریم بنزما در 97 بازی ملی برای تیم ملی فرانسه 37 گل زده بود. البته بنزما مشکلات زیادی در تیم ملی فرانسه داشت و اختلاف نظر های زیادی با دیدیه دشان داشته است.

امباپه در 24 سالگی به تعداد 38 گل ملی رسیده است و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود. او می تواند یکی از مدعی های شکستن رکورد رونالدو از لحاظ بیشترین تعداد گل ملی در آینده باشد.

1470