واکنش ژاوی به خداحافظی بوسکتس از تیم ملی اسپانیا

واکنش ژاوی به خداحافظی بوسکتس از تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس به طور رسمی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد و بدین ترتیب دیگر او پیراهن لاروخا را بر تن نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از عملکرد ضعیف تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 قطر، سرخیو بوسکتس در سن 34 سالگی تصمیم گرفت به طور رسمی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا که قبلا با سرخیو بوسکتس هم‌تیمی هم بوده است، درباره خداحافظی این بازیکن از تیم ملی اسپانیا گفت:" برای بوسکتس بهترین ها را آرزو می کنم ، او این جا در بارسلونا وقت بیشتری خواهد داشت و بنابراین کاملاً روی باشگاه تمرکز خواهد کرد. او بازیکنی تاریخ ساز است، یک اسطوره ، یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال و بهترین هافبک دفاعی تاریخ اسپانیا است ، می خواهم به او تبریک بگویم."

بوسکتس قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2010 و یورو 2012 را تجربه کرده است و افتخارات ملی خوبی در کارنامه خود دارد. او همچنان کاپیتان بارسلونا است اما قرارداد او با آبی و اناری ها در تابستان آینده به پایان می رسد و باید دید که بارسا تصمیمی برای تمدید قرارداد او دارد یا این که این بازیکن راهی تیمی مثل اینترمیامی در لیگ آمریکا می شود.

1470