واکنش سرمربی پرتغال به حذف تلخ از جام جهانی

واکنش سرمربی پرتغال به حذف تلخ از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی مراکش رفت و در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت و در مرحله یک چهارم نهایی کارش به پایان رسید و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

به گزارش فوتبالی، اکنون شاهد نیمه نهایی جام جهانی میان دو تیم مراکش و فرانسه خواهیم بود و پرتغال نتوانست به این مرحله صعود کند. فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال درباره شکست مقابل مراکش و حذف از جام جهانی 2022 قطر گفت:" بازیکنان در نیمه اول خوب کار کردند و ما در کنترل مراکش خوب عمل کردیم. این موضوعی بود که ما خودمان را برای آن آماده کرده بودیم، اما در نهایت علی‌رغم این موضوعات، گل خوردیم. بین دو نیمه ما در این‌باره صحبت کردیم، باید دوباره بازی را در دست می‌گرفتیم و در نیمه دوم پیشرفت خوبی حاصل کردیم، مخصوصاً در 20 دقیقه پایانی، ما بسیار خطرناک بودیم و می‌توانستیم با کمی کار بهتر، کار را به تساوی بکشانیم. اما حالا شکست خورده‌ایم و بسیار ناراحتیم."

سانتوس درباره رویاپردازی هایی که برای جام جهانی داشت، گفت:" ما متقاعد شده بودیم که تا فینال صعود خواهیم کرد و قهرمان جام جهانی می‌شویم. برای من و سایر بازیکنان، این موضوع یک ناامیدی بزرگ است. تیم بسیار با اعتماد به نفس بازی می‌کرد، اما حقیقت حالا این است که ما به هدف‌مان نرسیده‌ایم."

1470