یک نظریه جالب؛ پرتغال بدون رونالدو تیم بهتری است

یک نظریه جالب؛ پرتغال بدون رونالدو تیم بهتری است

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریک برگر هافبک سابق لیورپول معتقد است تیم ملی پرتغال بدون حضور کریستیانو رونالدو، شانس بسیار بیشتری برای قهرمانی در یورو 2024 دارد.

به گزارش فوتبالی، بهترین بازیکن تاریخ پرتغال در جریان بازی با مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022، فرناندو سانتوس سرمربی سابق تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت تا رونالدو را نیمکت نشین کند. اگرچه برنده 5 توپ طلا در نهایت به زمین آمد، اما نتوانست جلوی حذف پرتغال را بگیرد. بعد از رفتن سانتوس و روی کار آمدن روبرتو مارتینز، رونالدو جایگاهش را در تیم ملی پس گرفت و حالا در سن 39 سالگی موفق شده در دو بازی متوالی برای النصر هت تریک کند و 42 گل در این فصل به ثمر برساند. 

حالا پاتریک برگر راجع به رونالدو گفت: "سن او فاکتور بسیار مهمی است. حتی اگر هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد، فکر نمی کنم در سن 39 سالگی باید از ابتدا در ترکیب پرتغال قرار بگیرد. حتی فکر می کنم که بهتر بود او در ترکیب اصلی پرتغال در جام جهانی 2022 هم قرار نمی گرفت. بهتر است او در 20 الی 25 دقیقه پایانی به زمین بیاید. این حتی برای کل تیم بهتر است، اما نمی توانید خیلی راحت او را نیمکت نشین کنید. به نظرم پرتغال تیم بسیار قدرتمندی است و بدون رونالدو، شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در یورو 2024 دارد."

4416