تخت خواب رونالدو با قیمت پایه پنج هزار یورو به حراج گذاشته شد!

تخت خواب رونالدو با قیمت پایه پنج هزار یورو به حراج گذاشته شد!

پایگاه خبری فوتبالی - تخت خواب اتاق هتلی که کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال برای بازی مقابل اسلوونی در آن اقامت داشت، با قیمت پایه پنج هزار یورو به حراج گذاشته شد!

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا  در اردوی تیم ملی پرتغال در هتل گرند پلازا در زمان سفر این تیم به شهر لیوبیلیانا حضور داشت. پرتغال در مقابل اسلوونی به شکل غیرمنتظره ای با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. 

هواداران میزبان خیلی دوست داشتند که از نزدیک با کریستیانو رونالدو مواجه شوند اما موفق نشدند. بسیاری از هواداران به فرودگاه برنو و هتل محل اقامت رونالدو مراجعه کردند اما ستاره پرتغالی از انظار عمومی دور نگه داشته شد. عاشقان عکس و امضا به هدفشان نرسیدند اما به نظر می رسد که آنها حالا فرصت دارند تا یک یادگاری ویژه ای رونالدو داشته باشند. 

هتل گرند پلازا با همکاری گروه رسانه ای "پاپ تی وی" تصمیم گرفته است که تخت خوابی که رونالدو در آن استراحت کرده را برای اهداف خیریه به خراج بگذارد. در بیانیه مربوط به این کار امده است:" با توجه به این که این رویداد، خاص و ویژه بود، تصمیم گرفتیم که یک شگفتانه را برای هواداران آماده کنیم. نمی دانیم که چه زمانی دوباره فرصت میزبانی از رونالدو در اسلوونی پدید می آید. در این حراجی ویژه، تختخوابی که کریستیانو رونالدو در آن خوابید را به حراج می گذاریم. برای همه افرادی که در این حراجی شرکت می کنند، آرزوی موفقیت و خوشبختی داریم." 

4125