عدم اطمینان سرمربی ایتالیایی از درخشش رونالدو در یورو 2024

عدم اطمینان سرمربی ایتالیایی از درخشش رونالدو در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی مطمئن نیست کریستیانو رونالدو بعد از یک سال بازی کردن در عربستان سعودی بتواند در رقابت های یورو 2024 بدرخشد و همچنین تیم ملی انگلیس را به خاطر جود بلینگام، مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت دانست.

به گزارش فوتبالی، در روز 14 ماه ژوئن، رقابت های یورو 2024 در خاک آلمان استارت خواهد خورد. ایتالیا آخرین قهرمان رقابت های یورو است که توانست در سال 2021 به این عنوان در استادیوم ومبلی دست پیدا کند.

به نقل از سایت گل، کریستیانو رونالدو در این فصل در لباس النصر از نظر فردی عملکردی خیره کننده داشته و توانسته 40 گل به ثمر برساند، اما سرمربی سابق رئال مادرید و یوونتوس همچنان از درخشش او در رقابت های یورو 2024 مطمئن نیست. کاپلو در این باره گفت: "تنها دو بازیکن هستند که تفاوت ها را رقم می زنند، جود بلینگام و کیلین امباپه. حالا باید ببینیم یک سال بازی کردن در لیگ عربستان چه تاثیری روی بازی کریستیانو رونالدو گذاشته است. مدعی اصلی قهرمانی در یورو 2024، انگلیس است چون بازیکنان باکیفیتی همچون جود بلینگام دارد. در حقیقت از اینکه بلینگام توانست خیلی زود در لالیگا به موفقیت برسد، شوکه شدم."

بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، 21 گل به ثمر رسانده. 

4416