بلینگام و تکرار خاطره کریستیانو رونالدو در رئال مادرید

بلینگام و تکرار خاطره کریستیانو رونالدو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام، ستاره انگلیسی که در این تابستان از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوسته است، عملکرد بسیار خوبی در جمع مادریدی ها داشته است به طوری که او در دو بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته اول رقابت های لالیگا یک گل به ثمر رساند. این بازیکن انگلیسی در هفته دوم رقابت های لالیگا هم در پیروزی سه بر یک رئال مادرید مقابل آلمریا موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند.

جود بلینگام در دو بازی ابتدایی رسمی خود برای رئال مادرید سه گل زده است. آخرین بازیکنی که موفق شده بود در دو بازی ابتدایی رسمی خود برای رئال مادرید گلزنی کند، کریستیانو رونالدو بود. رونالدو در فصل 2009/10 در دو بازی ابتدایی لالیگا گلزنی کرد. رونالدو در آن زمان مقابل دپورتیوو لاکرونیا و همچنین اسپانیول موفق شد گلزنی کند و به این ترتیب اکنون جود بلینگام خاطره او را تکرار کرده است.

رئال مادرید در حال حاضر مهاجم نوک تخصصی ندارد و به نظر می رسد که وظیفه گلزنی بر دوش جود بلینگام افتاده است که یک هافبک هجومی است. البته بلینگام به خوبی از پس وظیفه گلزنی بر آمده است!

1470