شکست غیر منتظره پرتغال مقابل اسلوونی با حضور کریستیانو رونالدو

شکست غیر منتظره پرتغال مقابل اسلوونی با حضور کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از مهم ترین دیدارهای دوستانه فوتبال از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه دو‌ تیم تیم ملی اسلوونی و پرتغال به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی ، شاگردان روبرتو مارتینز به عنوان یکی از مدعیان قهرمان رقابت های یورو ۲۰۲۴ در تابستان آینده در تیم ملی پرتغال پس از پیروزی پرگل در دیدار دوستانه قبلی مقابل سوئد البته بدون کریستیانو رونالدو کاپیتان خود این بار به همراه شماره ۷ مطرح خود به مصاف تیم اسلوونی رفتند و با نتیجه ۲-۰ در این بازی با شکست بدرقه شدند! در نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم و موقعیت های به دست آمده گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد تا نتیجه پایانی این نیمه با حساب ۰-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم باز برای دو تیم پایاپای جلو رفت و هر دو تیم فرصت هایی را برای گلزنی به دست آوردند اما در زدن گل ناموفق بودند تا اینکه در دقیقه ۷۲ ابتدا سرین هافبک تیم ملی اسلوونی دروازه پرتغال را باز کرد و تنها ۸ دقیقه بعد و در دقیقه ۸۰ السنیک دیگر هافبک کیانی تیم ملی اسلوونی گل دوم را هم زد  تا شاگردان روبرتو مارتینز اسپانیایی در دومین بازی دوستانه پیاپی خود در روزهای فیفادی این بار با یک شکست بدرقه شوند و این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود اسلوونی به پایان برسد.


۱۰۰۹