مربی سابق رونالدو از باشگاه ترکیه‌ای اخراج شد

مربی سابق رونالدو از باشگاه ترکیه‌ای اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - بشیکتاش حکم اخراج فرناندو سانتوس مربی پرتغالی را صادر کرد تا این مربی تجربه ای کاملا ناکام را در سوپرلیگ ترکیه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پس از تساوی سامسون اسپور و بشیکتاش با نتیجه یک بر یک، مدیران باشگاه ترکیه ای جلسه ای اضطراری تشکیل دادند و حکم اخراج مربی سابق تیم ملی پرتغال اخراج شد. البته سانتوس و دستیارانش دستمزد خود در ادامه فصل را به عنوان غرامت دریافت خواهند کرد.

سردار توپراکتپه سرمربی تیم زیر 21 سال بشیکتاش هدایت این تیم را به عهده می گیرد. او پنجمین مربی فصل تیم ترکیه ای پس از شنول گونش، بوراک ایلماز، رضا چالیم بی و فرناندو ساتوس خواهد بود.

بشیکتاش فصل جالبی نداشته و در رتبه چهارم لیگ ترکیه قرار دارد و 36 امتیاز با گالاتاسرای صدرنشین فاصله دارد. آنها در پنج بازی اخیرشان پیروز نشده اند. مربی پرتغالی  با 33 درصد پیروزی در بازیهایش ضعیف ترین آمار یک مربی در بشیکتاش از فصل 88-1987 تا کنون را ثبت کرد. در حقیقت میانگین 1.25 امتیاز در هر بازی، ضعیف ترین آماری است که یک مربی در بشیکتاش در 34 سال اخیر داشته است. بشیکتاش زیر نظر سانتوس فقط چهار پیروزی کسب کرد و چهار تساوی و پنج شکست نصیبش شد.

4125