واکنش دشان به شایعه بازگشت مهاجم رئال مادرید به جام جهانی

واکنش دشان به شایعه بازگشت مهاجم رئال مادرید به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش و تونس حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، دشان به شایعه بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد. برخی رسانه ها مدعی شده بودند که برنده توپ طلا از مصدومیتش ریکاوری کرده است و می تواند به تیم ملی فرانسه برگردد. دشان در این باره گفت که ترجیح می دهد که در مورد چیزهایی که به شرایط کنونی تیم ملی فرانسه نیست، صحبت نکند و برایش مهم نیست که خبرنگاران به دنبال حاشیه ها و جنجال باشند. وی اظهار داشت:" شرایط بنزما را می دانید. من کسی نیستم که بگویم می تواند برگردد. بعد از جدایی‌اش از اردو با هم صحبت کردیم. نمی دانم که انتظار دارید که چه جوابی به این سوال بدهم. 24 بازیکن در این جا هستند و نمی توانم در مورد بازیکنانی که در این جا نیستند، صحبت کنم."

دشان در مورد تغییر پست گریزمان و حضور وی در میانه زمین گفت:"انتوان خیلی خوب کار کرده است. در این پست عالی کار کرده است. همیشه سطح خوبی داشته و در بازی تیم نیز نقش مهمی داشته است. در فاز دفاعی و هجومی نقش مهمی دارد. برای او  تکل زدن به اندازه یک پاس کلیدی مهم است. حضورش باعث می شود که تیم بتواند در  فاز دفاعی و هجومی تعادل ایجاد کند."

سرمربی تیم ملی فرانسه در مورد تغییر پست کاماوینگا به پست دفاع چپ هم صحبت کرد:" نمی توانم بگویم که مقابل تونس بازی می کند یا نه. می دانید که لوکاس مصدوم شده است. گزینه های دیگری نظیر ربیو نیز تجربه حضور در این پست را داشته اند و کنده نیز می تواند دفاع چپ باشد. ادواردو می تواند دفاع میانی هم باشد. این طور نیست که در این پست تخصص داشته باشد اما گزینه های متفاوتی داریم."

4125