واکنش دشان به درخشش استثنایی امباپه مقابل دانمارک

واکنش دشان به درخشش استثنایی امباپه مقابل دانمارک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی دانمارک را شکست دهد و بدین ترتیب در گروه D رقابت ها 6 امتیازی شود و صعود خود به دور بعدی بازی های جام جهانی 2022 قطر را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کیلیان امباپه تبدیل به قهرمان فرانسوی ها شد و بازیکنی بود که هر دو گل تیم ملی فرانسه را در این بازی به ثمر می رساند. امباپه در بازی فرانسه مقابل استرالیا یک گل زده بود و اکنون توانست دو گل بزند و نشان دهد که یکی از مدعی های اصلی آقای گلی در جام جهانی 2022 قطر است.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه درباره درخشش امباپه در بازی مقابل دانمارک گفت:" او تعیین کننده است و تفاوت را رقم می زند. کیلیان یک بازیکن استثنایی در یک تیم استثنایی است. دو نوع رهبری وجود دارد: بدنی و ذهنی؛ و کیلیان یک رهبر است. او صحبت نمی کند. پرحرف نیست اما در زمین مانند یک قطار بخار است و تیم را به پیش می برد. او می داند که تیم به او نیاز دارد و لازم است در بهترین فرمش باشد."

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه افزود:"حالا با آرامش ذهنی بیشتری به بازی سوم می رویم زیرا می دانیم صعودمان قطعی شده است. امیدوارم صدرنشین گروه شویم و در این مورد ریسک نمی کنم."

1470