ترکیب احتمالی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر از نگاه اکیپ

ترکیب احتمالی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر از نگاه اکیپ

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر قرار داریم و در این روز ها بازار پیش بینی ها و پیش گویی ها و همچنین حدس زدن ترکیب تیم های مختلف برای بازی های جام جهانی بسیار داغ است و باید دید در نهایت در این دوره از رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در دوره قبلی بازی های جام جهانی یعنی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه موفق شد قهرمان شود و جام را بالای سر ببرد. اکنون فرانسوی ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به رقابت های جام جهانی 2022 روسیه گذاشته اند و همین قضیه موجب می شود تا نگاه ها به طور ویژه ای روی آن ها متمرکز باشد و باید دید که فرانسوی ها می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند یا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

روزنامه اکیپ که یک روزنامه معروف در کشور فرانسه است، ترکیب تیم ملی فرانسه را با توجه به لیستی که دیدیه دشان از بازیکنان فرانسوی حاضر در جام جهانی منتشر کرده، پیش بینی کرده است.

ترکیب احتمالی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر از نگاه روزنامه اکیپ بدین ترتیب است: هوگو یوریس، پاوارد، رافائل واران، کُناته یا اوپامکانو، هرناندز، شوامنی، فوفانا، رابیوت، بنزما، گریزمن، امباپه.

1470